Oct 24, 2013

PROGRAM KEMBARA BAHASA

Mengantuk.
Walaupun hari ni ada satu kelas ja, energy aku seolah-olah seperti orang yang ada kelas dari pukul 8 pagi. Ni mesti sebab semalam aku tidur awal !

Selasa hari tu aku ada ikut satu program anjuran FBK dengan PERBAYU. Program Kembara Bahasa katanya. Melibatkan 40 students SMJK Ave Maria Convent. Main activity : explorace

Macam biasa, aku malas nak taip panjang-panjang. Just go through the pictures.

Yang lelaki tu ialah pengarah program. Aku tak kenal sangat.
FB dia pon baru add
Pendaftaran
ini senaman katanya

Checkpoint 2 : waniey dengan Tina
Checkpoint 4 : Emma dengan Wana









Amir, the president








Sejujurnya, aku ingatkan budak-budak ni tak berapa nak faham bahasa Melayu. Sebabnya, sebelum ni aku pernah buat program dengan banyak sekolah yang majoriti student bukan Melayu, tak paham bahasa Melayu. Tapi kali ni dia punya student, gua boleh angkat tabik. Ada kat satu checkpoint tu aku tengok kemahiran diorang dalam simpulan bahasa agak impressive. Ok la tu. not bad for chinese student.

oh ya, gambar aku kali ni tak berapa nak ada. Sebabnya, aku yang tukang terkejar-kejar nak ambil gambar orang!

terima kasih kerana sudi baca. :)





4 comments:

  1. Gambar saya macam mengembang dan baru sedar memang diri dah kembang. Kena jogging ni. hahahaha

    ReplyDelete
  2. haha maklumlah orang dah busy. jom berbasikal nnti

    ReplyDelete
  3. ok.. gambar pertama... -_-
    hehehe... tq syera sbb sudi letak dlm blog... :D

    ReplyDelete