Oct 10, 2013

Imaginasi

Hari ni kelas aku agak packed.
dari 8.00 pagi sampai 6.00 petang aku stay kat kampus.
Jadi, hari ni hari letih sedunia. Mengantuk + sakit perut
Dah dua bijik ubat tahan sakit aku telan hari ni.

Aku bangun pukul 6.00 pagi.
pukul 8.00 sampai pukul  10.00 kelas dengan En. Abdullah
boleh tahan lagi sebab dia asyik tanya soalan. Tak la boring sangat.

Lapas tu pukul 10.00 sampai pukul 1.00 kelas KPD.
Boring sebab belajar teori ja. Time dia bagi take ten tadi aku tidur kejap.
Nasib baik dia buat kelas sampai 12.30 ja.

Lepas tu keluar pergi makan dekat Ismail Toyam. Then pergi perta buku kat SITC.
tapi tak beli uku pon sebab sayang duit.
Ya la, sekarang ni kan aku tengah lancar kempen mari berjimat-cermat.
Kalau tak akhir sem ni mati kebuluran la aku jawabnya.

Lepastu pukul 3.00 petang kelas dengan prof Mahzan.
Tapi aku masuk lewat 15 minit.
Bukan sebab betul-betul aku lewat, tapi sengaja masuk lewat.

" BETTER LATE THAN NEVER" kan?
yes, aku terpaksa mengaku kelas selama tiga jam ni tak mampu nak menetapkan fokus aku.
Sejam pertama ja aku fokus . Lepas tu ......


Versi muslimah

Versi sebelum dapat hidayah
Dua jam berikutnya buku aku penuh dengan contengan. Memang aku dah boring tahap cipan time ni. Energy aku dah berada pada tahap sifar. Mohon jangan salahkan saya, prof mahzan. Saya terpaksa berbuat begini bagi menghilangkan rasa mengantuk.

oh ya, walaupun hari ni kelas packed sedunia, tapi hari ni ja aku ada kelas untuk minggu ni.
 So, dalam masa sepuluh hari akan datang, aku cuti. 


No comments:

Post a Comment