Oct 4, 2013

MALAM TAUTAN KASIH Part 1/ random

Event PERBAYU yang kedua.
Kelolaan bebudak semester tiga.
Bertemakan colour blocking. Sebenarnya, aku dah muak dengan tema warna dikepung ni. Semester lepas pon AGM KeFB colour blocking gak. Lepas tu bila tangkap gambar, tunjuk kat family aku, konfem kena bahan.
Aku malas nak komen banyak pasal aturcara, agenda mahupun peristiwa yang berlaku semalam. Banyak sangat gossipnya. ramai dah orang up date pasal benda ni semalam. So, aku malas nak cerita panjang-panjang. Nanti tak pasal-pasal aku kena saman. Tak pon tak pasal-pasal jadi famous sebab jadi manusia paling dikutuk dalam kalangan orang-orang tertentu (if you know what i mean). 

So, aku hanya mampu tayang gambar ja. Pandai-pandai menilai sendiri. Kalau ada gambar-gambar yang menimbulkan syak wasangka dan pertanyaan, jangan serkap jarang. Selidik dulu sebelum buat spekulasi sendiri.


Seat VIP

Backdrop

Pika* Sucy * Tini

Persembahan semester 1

Stay by Tirah and Aina

Angin Syurga by syazza






Dekan FBK


Daffa <3















Ni cenderahati, katanya

isi kandungan dalamnya

Part II in progress.


No comments:

Post a Comment