Jun 2, 2013

HOUSE OF BEAUTY'S WEDDING NIGHT

Da lama aku tak berblog.
Biasa la dah dekat nak exam ni, busy sikit.

bukan busy study, busy revision movie.

MOVIE hokeyy!, bajet exam tu senang ja.

Dan pada akhir-akhir semester ni, maka banyaklah dinner-dinner dan AGM yang dibuat.
dan bagi orang yang kurang bersosial macam aku,(pendek kata orang yang malas macam aku)  ada beberapa dinner ja yang aku rajin pergi.

salah satu daripadanya, dinner blok aku. The first time dinner blok aku attend sepanjang aku jadi penghuni blok B ni, dari sem 1. Hebat kau jah! nampak sangat kurang bersosial.

salah satu sebab aku pergi jugak dinner ni sebab bajet ni dinner terakhir kat Za'ba, 
sebab ingat sem depan kena tendang kolej dah. Rupa-rupanya aku masih lagi diperlukan dalam kolej ni. hahahaktuih!

dan tema dinner kali ni WEDDING.
aku bajet kena pakai baju pengantin dah

Mula-mula aku and the housemate nak main aci redah ja masuk majlis pakai baju biasa-biasa.
Then petang dah nak masuk maghrib tu semua pakat-pakat korek balik almari and luggage cari baju yang bersesuaian sikit.
Ya la, nak tangkap gambar, haruslah mencantikkan diri.
Punya la nak mencantikkan diri, majlis start pukul 8.30, pukul 9 lebih-lebih baru kami pergi. Nampak kan bajet VVIP we'olls


Ni tak pasti sama ada kata-kata aluan atau meja pendaftaran.

Siap pelamin bagai uolls! hantaran tu yang tak boleh blah

Ni persembahan paen and the gang. AJK blok
Ni kek untuk gimik perasmian, katanya

Macam makcik-makcik
Bila ada wedding, haruslah ada silat. 

Ni entrance. Tu pong nak begambo gak

Abaikan orangnya. Fokus pada hiasan meja, yang dah
berserabut kami buat

The Mak Jemah team.

No comments:

Post a Comment