Mar 10, 2014

Careless

Terasa macam nak marah diri sendiri sebab careless tak ingat dunia. Otak ni tak tau kenapa lembab sangat sampai tak boleh nak ingat benda-benda penting.

Dulu aku pernah kena marah dengan lecturer sebab tak bawak nota masa kelas. Ni semua gara-gara masalah pelupa aku. Malu tu tak payah nak cerita la. dah la kelas semua senior. Benda tak penting boleh ja nak ingat. Benda macam ni memang lupa ja sepanjang masa.

Macam hari ni, hidup agak haru biru. Tadi lecturer KPD post kat facebook suruh submit rakaman mikroteaching masa kelas esok. Aku bukan setakat dah burn, rakaman microteaching aku pon tak ada kat tangan aku. Jadahan apakah ini? rasa macam nak ketuk ja kepala aku ni. Dah la borang mikro tak lengkap lagi. CD tak beli. Video tak edit. Video pon tak ada kat diri sendiri. Pastu buat mikro pon macam hampeh. Macam mana aku nak hantar ESOK???

Dah la kelas esok kat dua kampus lain-lain. Tang celah mana aku nak burn? tang daerah mana pulak aku nak edit? masalah..masalah. tu sendiri punya masalah aku buat.

kelas analisis wacana satu hal, KPD satu hal. esok bersedia ja la dengan kemungkinan kena marah lagi. Dah la pendrive hilang. Padahal benda alah tu la yang selama ni jadi harapan terakhir aku nak simpan apa-apa file. 

STRESS

No comments:

Post a Comment