Dec 17, 2013

KeFB's Reunion and Gathering : Back to School


Seingat aku, ni kot for the first time ever KeFB buat gathering and reunion. Sebelum ni just AGM ja yang termampu. Mungkin sekarang dah ada rezeki nak buat
.
Walaupun sekarang dah tak berkhidmat untuk KeFB lagi, bersyukur jugak la sebab dijemput jugak.Alumni lah konon.At least orang ingat, kan?

Kalau lah dari dulu masa sekolah kad laporan aku macam ni, mesti berbangga gila parent aku
Dah kalau tema pon back to school, mesti la terbayangkan baju sekolah, kan? makanya pakat-pakat bersusah hatilah semua sebab tak taw mana nak rembat baju sekolah. Sampai ada yang sanggup beli. Kalau aku, hujung-hujung sem ni aku tak sanggup nak menderma duit aku kat kedai jual baju sekolah. kalau beli jugak, alamatnya berpuasalah aku selama seminggu.

Okay
.............
....................
................................

oh, crap. aku dah tak taw nak tulis apa dah. So, macam biasa, just go through the pictures. Lebih afdhal, katanya

Yang depan tu guru tak bertauliah
Kanak-kanak ribena
Teman bergossip
Ex- classmate darjah dua


Pengawas pusat sumber
Kumpulan nasyid sekolah



Kantin sekolah kau mampu ada makanan mewah cenggini?



Ketua pengawas perpustakaan. Baik punya pangkat
Ketua buli pelajar



Sesi kaunseling pelajar bermasalah bersama pengetua

Gambar aku banyak kan??
sebab bajet comey -_-










No comments:

Post a Comment