Apr 29, 2013

PESB III : SMK SUNGAI CHOH

Kembara PESB diteruskan lagi bagi minggu kedua, destinasi sekolah kedua pada 21 April 2013. Destinasi kali ni agak jauh sikit jerr.

nun di rawang, SMK SUNGI CHOH.


macam biasa, tema PESB untuk sekolah ni, kepimpinan dan pesertanya terdiri daripada kalangan pengawas.

PENGAWAS HOKEYY!! jangan main-main.

Aku agak malas nak ulas panjang lebar, over all okey sajoo. cumanya bab pengangkutan, tak dapat kelulusan pihak atasan. So, kitorang kena pergi sendiri. Jadinya, hari tu kami buat 2 trip. satu pergi awal. satu lagi agak lewat. Yang lain. sila kan lah rajin-rajin usha gambar :




"undilah saya untuk kesejahteraan rakyat"

Peserta berkumpul. tak ramai pon peserta. dalam 50 lebih ja

Kaunter pendaftaran dan pertanyaan

ada seorang terlebih tinggi

warm- up energizer

ice breaking : sarang labah-labah

ketibaan YB trip kedua

Achik dan adiknya. Gambar ni achik buat DP

modul LDK : menggenggam impian

gigih bebenor balut telur

at last...pecah

penerangan modul LDK

modul LDK : rakit hanyut

preparation modul LDK

Modul LDK : milikku

sesi refleksi

Sesi break claps

nampak mereka agak teruja

modul LDK : menganyam mimpi

Fasilitator?
Banyak gambar yang tak sempat ambil sebab masing-masing busy.Kalau ada pon aku rasa tak muat nak sumbat.  Last-last tu agak huru-hara la juga sebab fasilitator pakat berkejar-kejar nak prepare untuk majlis penutupan. maybe sebab tempat untuk LDK pon banyak and mostly sebab tempat tak sesuai. Kat padang kan panas. Tapi tak pa, bak kata kak Lia " time ne la nak uji bebudak ne". At last aku yang sakit kepala sampai habis program.


the final touch up. Ni ja yang termampu. Aku mana expert edit mengedit ne.

Sekian. lagi sekali, kalau gambar tak lawa, jangan maki aku sebab aku memang bukan pro bab edit mengedit ne. Kalau aku pro dah lama aku apply jagi PDI.

No comments:

Post a Comment